Bine ai venit

Daca ai accesat aceasta pagina, inseamna ca esti pentru
Roman. Te-am asteptat sa vorbim. Poti sa-mi scrii orice si sa-mi spui ce crezi
tu ca ar trebui sa stiu despre orasul nostru.


miercuri, 19 martie 2008

Un proiect pentru Biblioteca Municipala

De-a lungul audientelor pe care, cel mai adesea, le am zilnic la Primarie, am bucuria sa cunosc tot felul de oameni. Cei mai multi vin, in mod aproape firesc, sa-si prezinte problemele. Exista insa si ocazii in care bucuria de a raspunde solicitarilor venite din partea romascanilor este intregita de constatarea ca sunt si oameni care vin cu solutii la problemele comunitatii. Cu unul dintre ei am discutat la finalul saptaminii trecute. Se numeste Alin Mazilu si este student la Universitatea “Al. I. Cuza” din Iasi, unde urmeaza un Master ELITEC in Managementul Proiectelor. Entuziasmul acestui tinar de 25 de ani m-a cucerit, cu atit mai mult cu cit se vedea, din modul in care vorbea, dorinta sa de implicare. Concret, Alin a venit pentru a-mi propune ca Primaria sa sustina un proiect pe care el, impreuna cu alti trei tineri din comunitatea noastra, intentioneaza sa-l conceapa pentru restaurarea Bibliotecii Municipale. L-am indrumat ca, odata proiectul finalizat, sa-l depuna spre finantare, cu sprijinul Primariei, la Ministerul Culturii si Cultelor. Obiectivul lui Alin si al colegilor sai mi se pare unul deosebit de important, in masura in care, printr-un astfel de proiect, se pot obtine, deopotriva, restaurarea unei cladiri de maxima vizibilitate in patrimonial arhitectonic al Romanului, dar si constituirea unui spatiu al cunoasterii redeschis celor tineri. Alaturi de acesti tineri implicati pentru Roman, cred ca depinde si de noi ca Biblioteca Municipala sa fie redata comunitatii. Va invit, de aceea, sa veniti in intimpinarea proiectului lui Alin Mazilu, pentru ca orice idee poate sa-l imbogateasca. Astept propunerile voastre!

Niciun comentariu: