Bine ai venit

Daca ai accesat aceasta pagina, inseamna ca esti pentru
Roman. Te-am asteptat sa vorbim. Poti sa-mi scrii orice si sa-mi spui ce crezi
tu ca ar trebui sa stiu despre orasul nostru.


joi, 13 martie 2008

Pro Democratia este Pentru Roman

Cetatean, comunicare, transparenta, democratie, implicare, educatie civica. Pentru cei mai multi dintre noi, sunt simple cuvinte „de manual”, termeni lipsiti de sens si, poate, trimiteri lipsite de temei, care fac parte dintr-un „limbaj” ce pare a se afla foarte departe de problemele oamenilor. In fapt, ceea ce da „acoperire” acestor termeni, ceea ce ii poate transforma in realitate tine de fiecare dintre noi. Plecind de la aceasta idee, am propus chiar de ieri romascanilor un parteneriat cu una dintre cele mai active si mai importante organizatii non-guvernamentale din Romania – Asociatia Pro Democratia. Aflind despre proiectul desfasurat de acest ONG la nivel national, si anume „Parteneriat pentru o Buna Guvernare”, am considerat ca desfasurarea sa si la Roman reprezinta cea mai buna oportunitate pentru configurarea dialogului de care avem nevoie in interesul comunitatii noastre. Intentionez ca, de saptamina viitoare, primele etape ale acestui proiect sa fie puse in aplicare. De aceea, reprezentantii Clubului Iasi ai Asociatiei Pro Democratia, coordonati de lectorul universitar Sorin Bocancea, vor initia procedurile de evaluare a comunicarii dintre Primarie si cetateni şi de constituire a unor Grupuri de Initativa Cetateneasca pentru fiecare cartier al Romanului. Vom avea astfel ocazia de a ne afla, cit mai des, fata in fata, pentru ca impreuna sa gasim solutii la problemele noastre. Cred ca, dincolo de necesitatea apropierii comunicationale pe care atit eu, cit si voi, o resimtim, vom putea astfel sa promovam la nivelul Consiliului Local si al Primariei Municipiului Roman proiectele optime de care orasul nostru are nevoie. Putem incepe chiar de acum!

Niciun comentariu: