Bine ai venit

Daca ai accesat aceasta pagina, inseamna ca esti pentru
Roman. Te-am asteptat sa vorbim. Poti sa-mi scrii orice si sa-mi spui ce crezi
tu ca ar trebui sa stiu despre orasul nostru.


vineri, 22 februarie 2008

Pentru bloggeri, pentru Roman

Scriam intr-un post anterior ca ceea ce putem face impreuna este sa ne implicam mai mult. Impreuna „pentru Roman”. De aceea, le multumesc tuturor acelora dintre voi care mi-au semnalat probleme sau care au solicitat lamuriri referitoare la anumite aspecte ce privesc viata orasului. Si, mizind pe dialog ca forma de implicare, va voi raspunde punctual.

Draga Mariana, cred că este o greseala aceea de a compara Romanul cu orasele capitala de judet. Din punctul meu de vedere, diferenta este ca de la cer la pamint. Spre exemplu, bugetul orasului Piatra Neamt este mai mare decit cel al Romanului de 11 ori, iar al Bacaului de 22 de ori. Insa, chiar si in aceste conditii, daca orasul nostru ar fi primit sume pentru echilibrare de la bugetul central – asa cum ar fi trebuit –, daca am fi avut si un mic buget de dezvoltare, Romanul ar fi aratat cu totul altfel. Din nefericire, totul a fost politizat si, ceea ce este mai grav, incompetenta guvernantilor actuali si-a spus cuvintul (asta a fost o mica rautate, desi am promis ca pe blog nu fac politica).

Pentru Anonimul care m-a rugat sa verific autorizatia de extindere la Restaurantul "Bradul" - exista o aprobare de la Asociatia de proprietari, ceea ce inseamna ca autorizatia este legala.

Pentru Anonimul care a ridicat problema eliberarii autorizatiilor de functionare la parterul blocurilor – toate autorizatiile au avizul asociatiilor de proprietari implicate, prin persoana administratorului sau a presedintelui ales in mod democratic de catre locatari. In foarte multe cazuri, proprietarii nu dialogheaza cu presedintii de asociatii. Sau invers.

Pentru Anonimul ingrijorat de cresterea numarului de caini vagabonzi – astept solutii. Eu nu sunt adeptul eutanasierii, dar ma ingrijoreaza faptul ca celor mai multi concetateni de-ai mei cainii le fac probleme. Oricum, in acest moment, Primaria cheltuieste lunar aproape 120 de milioane de lei vechi pentru prinderea si ingrijirea cainilor. In cel mai scurt timp, padocul pentru cainii comunitari va fi dat in folosinta. Vreau sa organizam o dezbatere publica pe aceasta tema, iar decizia majoritatii sa fie respectata de noi toti, pentru ca salariatii Primariei care au strins cainii de pe strada au fost batuti si alungati de catre unii dintre locatari.

7 comentarii:

Anonim spunea...

1. In momentul in care am comparat Romanul cu alte orase am facut-o pe criterii de administrare, estetica, dinamica economica. Stiu ca sub aspect bugetar suntem cu mult sub nivelul celor 2 orase dar asta nu ne impiedica sa avem 4 strazi principale bine asfalate - macar pentru a fluidiza traficul- si un plus de spatii verzi ingrijite. Ma repet , stiu ca in continuare veti gasi scuze pentru ceea ce a ajuns acest oras, dar noi avem nevoie de solutii si mai ales de fapte. In fond nu inteleg ce rost are sa fii primar daca nu gasesti solutii care sa contribuie la dezvoltarea orasului si la binele comunitatii.
2. Comentariul la tema "cum ne putem implica mai mult" mi l-ati cenzurat.

Anonim spunea...

1. Referitor la bugete este adevarat ca este mai mic al Romanului pentru ca economia Municipiului Roman este la pamant iar dupa 1990 nu s-a facut nimic. Oare de ce?

Paul spunea...

Sunt curios, domnule primar, ce fonduri europene pentru proiecte de mediu ati accesat in timpul mandatului?
Sunteti pe lista mea de bloguri. O reciprocitate ar fi apreciata. Sau vreti sa aveti pe lista numai bloguri PSD? Decizia Dumneavoastra.

Paul spunea...

Sunt curios, domnule primar, ce fonduri europene pentru proiecte de mediu ati accesat in timpul mandatului?
Sunteti pe lista mea de bloguri. O reciprocitate ar fi apreciata. Sau vreti sa aveti pe lista numai bloguri PSD? Decizia Dumneavoastra.

Paul spunea...

Un sfat ca de la bloger la bloger:cand introduceti un blog in lista Dvs. treceti adresa blogului si NU profilul blogerului. Adica cand trec cu cursorul peste un blog din lista Dvs. sa NU apara ceva de genul "blogger.com" ci ceva de genul "http://paulsava.blogspot.com".
Spor la scris pe blog

Anonim spunea...

Nici eu nu sunt adepta eutanasierii cainilor vagabonzi; am crescut si eu caini si, sincer, m-am atasa de fiecare dintre ei. problema este lasarea lor libera pe strazi, unde pot deveni agresivi din senin, mai ales daca sunt in calduri.
Ideal ar fi sa fie capturati si adapostiti in centre speciale sau adoptati de cei care se declara iubitori de animale; adoptarea lor nu inseamna insa lasarea lor libera pe strazi, in continuare, caci in acest fel nu se schimba deloc situatia, ci adapostirea lor in padocuri speciale, fiind supravegheati si hraniti, iar nu lasati liberi pe strazi, unde, gasind hrana din belsug prin gunoaie sau hraniti fiind de oameni, se vor inmulti in continuare in mod nelimitat.
Trebuie gasita o solutie convenabila.

Anonim spunea...

Am si eu o problema....
http://pestenoapte.blogspot.com/2008/03/strada-teiului-romanoras.html