Bine ai venit

Daca ai accesat aceasta pagina, inseamna ca esti pentru
Roman. Te-am asteptat sa vorbim. Poti sa-mi scrii orice si sa-mi spui ce crezi
tu ca ar trebui sa stiu despre orasul nostru.


marți, 19 februarie 2008

Bun venit!

Ma bucur ca blogul meu va trezeste interesul. Unii ma acuza ca cenzurez mesajele, altii ma felicita. Le multumesc tuturor deopotriva. Inainte de toate trebuie sa fac precizarea ca acest blog reprezinta un spatiu intim, pe care-l impartasesc cu cei care sunt capabili de un dialog decent si eficient. Altii, care vor sa ma injure, au la dispozitie adresa de e-mail, precizata chiar pe blog, la sectiunea “profil”. Consider ca oamenii de bun simt nu trebuie expusi la scurtcircuitarea dialogului. Unii dintre cei care mi-au scris chiar au probleme importante de ridicat. De aceea ma simt obligat sa-i raspund mai intai “anonimului” care mi-a sugerat sa verific autorizatia in baza careia este efectuata o anumita lucrare in oras. Voi verifica si-i voi da un raspuns in cel mai scurt timp. Ma mihneste faptul ca foarte multi scriu sub anonimat. Mi-ar placea sa exersati sinceritatea aici. Mi-ar placea sa discut macar cu niste nume. In final as vrea sa-i multumesc Marianei pentru diagnoza impartasita. Am retinut: evolutie in progresie aritmetica, asfalt peticit, spatii verzi si constructii sufocante. Teme mari care nu pot incapea decat separat in aceasta fereastra virtuala. Draga Mariana, sa le discutam separat si punctual!
Vineri arunc in aer blogosfera cu un subiect fierbinte.
Va urez s-aveti parte de liniste!

PS: Chiar in timp ce scriam acest text am primit un mesaj despre cainii vagabonzi. Intr-una dintre zilele astea vom discuta separat numai despre cainii vagabonzi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bun venit în blogosferă!

Anonim spunea...

dute de aici