Bine ai venit

Daca ai accesat aceasta pagina, inseamna ca esti pentru
Roman. Te-am asteptat sa vorbim. Poti sa-mi scrii orice si sa-mi spui ce crezi
tu ca ar trebui sa stiu despre orasul nostru.


marți, 1 aprilie 2008

Noi proiecte si raspunsuri

Zilele acestea am purces la o verificare a citorva dintre lucrarile demarate de municipalitate in anumite zone din orasul nostru. Acum, dupa ce am vizualizat locurile cu pricina, pot spune ca lucrarile "se misca" in parametri optimi si ca vor fi finalizate in curind. Ceea ce m-a bucurat insa a fost reactia concetatenilor nostri, care locuiesc in zonele respective, si care au participat chiar cu sugestii referitoare la lucrari. Concret, am vizat urmatoarele lucrari:

Parcul Municipal, inclusiv terenul de minifotbal, avind gazon sintetic si nocturna.

Terenurile de tenis din spatele Salii Polivalente, unde am controlat ritmul lucrarilor.

Strazile Victor Hugo, Dumitru Martinas si Aprodu Arbore, unde avem lucrari de asfaltare, trotuare si canalizare.

Strada Sucedava, unde desfasuram lucrari de asfaltare a aleilor si trotuarelor, in zona blocului 36.

In afara de controlul lucrarilor, am mers pe strada Ecaterina Teodoroiu, unde, la blocul 9, a izbucnit un conflict intre cetateni, legat de construirea unor garaje. In urma analizei situatiei pe teren si a discutiilor purtate cu cetatenii, am reusit dezamorsarea conflictului, hotarind sistarea lucrarilor in acea zona.

Precizare - Numarul de telefon la care cetatenii pot apela serviciile Primariei Municipiului Roman, in fiecare zi, dupa ora 16.00, este 740.165.

9 comentarii:

nyku spunea...

Pe strada Victor Hugo, in spatiul dintre Scoala nr. 9 si blocul 7 unde s-a efectuat lucrarea de asfaltare, echipa de muncitori si-a batut joc de aceasta. Exista un loc de cativa metri patrati unde atunci cand ploua apa se aduna formand o balta de care trebuie sa te feresti cand iesi din scara blocului sau daca mergi la centrul de paine de la parterul blocului. De ce oare acei muncitori asistati de un domn inginer nu au turnat asfaltul in asa fel incat apa provenita in urma ploilor sa se scurga la gurile de canalizare ???

vochita c. spunea...

Buna ziua !
Ma umesc Vochita C.sunt din Roman si va rog sa verificati lucrarea de asfaltare a trotuarului din str. Mihai Viteazul spre Al. Revolutiei .
Cred ca lucrarea se executa gresit, deoarece nu sunt montate borduri pe lateralele acestuia iar atunci cand ploua pamatul va fi adus pe el.Ar fi mai estetic si mai usor de intretinut.Radacinile copacilor care sunt la suprafata ar trebui taiate pentru a evita aparitia denivelarilor.

Anonim spunea...

Buna ziua !
D-le primar,va rog sa verificati si lucrarea de asfaltare a trotuarului din str. Mihai Vieazul spre Al. Revolutiei.Eu cred ca se executa gresit,deoarece nu sunt montate borduri pe lateralele acestuia iar atunci cand ploua pamantul din jur ar ajunge pe el.
Cu borduri ar fi mai estetic si s-ar intretine mai usor.Radacinile copacilor care sunt la suprafata ar trebui taiate pentru a evita denivelarile provocate de acestea.

ionela spunea...

Cand se vor termina lucrarile la ''fantana arteziana''?Stam cu copiii in acel praf deoarece alta alternativa nu avem...
Ar trebui sa va preocupe mai mult faptul ca nu sunt spatii de joaca adecvate pentru copilasii acestui oras.

Anonim spunea...

Buna ziua !
D-le primar,va rog sa verificati si lucrarea de asfaltare a trotuarului din str. Mihai Viteazul spre Al. Revolutiei.
Eu cred ca se executa gresit,deoarece nu sunt montate borduri pe lateralele acestuia iar atunci cand ploua pamantul din jur ar ajuge pe el.Cu borduri ar fi mai estetic si s-ar intretine mai usor.Radacinile copacilor care sunt la suprafata ar trebui taiate pentru a evita denivelarile provocate de acestea.

Andrei Colonescu spunea...

un teren de basket ? pentru orasul Roman ... ca football ne-am cam saturat .

Gianina Timofte spunea...

Domnule Primar,
Cand va avea loc deschiderea oficiala a Parcului?

Anonim spunea...

Domnule primar, daca in fata blocului meu se afla niste caini care musca toti trecatorii si locatarii si daca hingherii, desi au fost solicitati sa intervina, nu au facut acest lucru, avem voie sa ne ocupam noi de cainii respectivi? Nu de alta, dar ne-am saturat sa ne temem sa iesim din locuinte. Am ajuns sa iesim din casa cu batele in maini?

Anonim spunea...

Buna ziua!
Domnule primar, cand ati vizualizat ultima oara lucrarile de pe Dumitru Martinas? Acum ca au contractat si alte lucrari in oras, cei de la firma Occidental Construct nu mai trimit nici macar un om pe strada asta. Ati vazut acum cum arata? A bataie de joc pe bani publici. Nu credeam ca se poate sa arate mai rau ca inaiunte de inceperea lucrarilor, dar iata ca se poate. Cand o sa se termine odata bataia de joc? Deci dupa ce au sapat noi gropi pe strada au lasat pur si simplu totul asa. Nu mai lucreaza nimeni. Pe langa gropile sapate de ei s-au format desigur transee pe partea pe care se poate teoretic circula. Mi-as dori sa faceti zilnic drumul acela cu masina personala. Probabil aceste lucrari nu sunt destul de vizibile pentru imaginea d-voastra de primar, dar si in colonie sunt cetateni cu drept de vot.